珊瑚岛

The Story - Brandi Carlile

All of these lines across my face
我脸上的这些痕迹
Tell you the story of who I am
告诉你我经历的故事
So many stories of where I\'ve been
这么多的故事都是关于我去过哪里
And how I got to where I am
以及我是如何变成现在的自己
But these stories don\'t mean anything
但这些故事没有任何意义
When you\'ve got no one to tell them to
当你找不到一个人讲述这些故事的时候

It\'s true...
真的
I was made for you
我是为你而生

I climbed across the mountain tops
我曾攀越高峰
Swam all across the ocean blue
我曾远渡海洋
I crossed all the lines and I broke all the rules
我越过那些的界限 打破那些规矩
But baby I broke them all for you
但亲爱的 这些都是为你
Because even when I was flat broke
因为你曾在我觉得自己一文不值的时候
You made me feel like a million bucks
你让我感觉自己前途光芒万丈
Yeah you do and I was made for you
是的这就是你的力量 我是为你而生

You see the smile that\'s on my mouth
你看到的我嘴角上扬的微笑
Is hiding the words that don\'t come out
隐藏了一些没有讲出的话
And all of my friends who think that I\'m blessed
我的那些认为我很幸运的朋友
They don\'t know my head is a mess
他们不知道我的脑子一片混乱
No, they don\'t know who I really am
是的 他们不了解真正的我
And they don\'t know what I\'ve been through but you do
他们不了解我经历过什么 但你知道
And I was made for you...
亲爱的 你成就了我
All of these lines across my face
我脸上的这些痕迹
Tell you the story of who I am
能告诉你我经历的故事
So many stories of where I\'ve been
这么多的故事都是关于我去过哪里
And how I got to where I am
以及我是如何变成现在的自己
But these stories don\'t mean anything
但这些故事没有任何意义
When you\'ve got no one to tell them to
当你找不到一个人讲述这些故事的时候
It\'s true...
真的
I was made for you
我是为你而生
It\'s true...
是真的
I was made for you
我是为你而生


 
评论
热度(3)
© G.Coral | Powered by LOFTER