珊瑚岛

Love Is A Losing Game - Sam Smith

For you I was a flame

为你我曾似不灭的火焰


Love is a losing game

只是爱已消失不见


Five story fire as you came

面对你我曾燃烧得无比热烈


Love is a losing game

只是爱已随风 火已被吹灭


Why not wish I never played

多么希望我不曾与你相恋


Oh what a mess we made

不曾相恋就不会泥足深陷


And now the final frame

而这最后的火焰


Love is a losing game

也将成为我们爱的祭奠


Played out by the band

情歌依然美妙悠远


Love is a losing hand

只是我们已不在故事里面


More than I could stand

我难以承受这一切


Love is a losing hand

更难接受你已渐渐走远


Self professed profound

本以为爱会成为永远


Till the chips were down

直到时间将它撕成碎片


Know you're a gambling man

才明白原来你是个赌徒


Love is a losing hand

而我也终成为这场游戏失败的赌注


And though I'm better blind

虽然我被爱蒙蔽了双眼


Love is a fate resigned

但我仍坚信是命运让我们相恋


Memories mar my mind

即使回忆不断在脑海中撕裂


Love is a fate resigned

我也相信是命运安排了这一切


Over futile odds

即使最后一切终成泡影


And laughed at by the gods

即使我沦为众神笑柄


And now the final frame

我也愿意燃尽最后的自己


Love is a losing game

在这场失败的爱里


 
评论
© G.Coral | Powered by LOFTER